onsdag 11. august 2010

Ukens kupp!

Gnieren i meg slo til igjen idag, og jeg har sett over ukens tilbud på dagligvarer og slikt.



Her er de viktigste:

Rema 1000 kjører "ta 3 betal for 2" på en rekke varer. Faren er vel at man kanskje handler enda mer av ting man kanskje ikke trenger, men jeg så ihvertfall noen varer i magasinet som jeg vet at vi faktisk bruker mye av. Biola, f eks.






ICA Maxi kjører 40% på en rekke dagligvarer denne uken. Nå er jo ICA relativt dyre i utgangspunktet da, så det må selvsagt tas med i beregningen. Jeg har sett kjapt igjennom avisa og noterer meg at de ihvertfall har 40% på alle Tex Mex-varer og for oss som er suckere for sånn mat, er det ihvertfall noen kroner å spare sånn på lang sikt. En krone her og en krone der... Jeg prøver meg litt frem og ser om jeg finner en måte å kutte kostnadene i matbudsjettet på, så får vi se om det funker.

Hei og hå!

1 kommentar:

  1. Dette er god lesning for fattige studenter;)
    Vi sverger til Rema og harryhandel, noen fordeler er det absolutt å bo i Østfold!
    Handler skikkelig en gang i uka, pluss en suppleringshandel med melk og brød, frukt... Sånt som må være ferskt.

    Tudelu!

    SvarSlett