fredag 13. august 2010

Denne sommeren skulle jeg...

- gå lange turer i fjellet

- ta en skikkelig opprydding på vaskeromet en gang for alle

- vaske huset skikkelig gruding

- lese meg opp på faglitteratur jeg trenger til masterprosjektet

- rydde barnas klær, levere til loppis det som er for smått og få orden på det som enda er for stort

- lage et godt system for alle viktige og litt mindre viktige papirer, med permer og orden

- vaske vinduene ordentlig

- ta en grundig rengjøring av begge bilene

- fikse et skikkelig flott blomsterbed ute i hagen

- bake masse brød som vi kan tære på utover høsten

- begynne å trene litt igjen

- utarbeide et godt system og gode rutiner for husvask, klesvask og annet som preger hverdagen i en småbarnsfamilie



Hvordan i all verden skal jeg rekke alt dette i løpet av en dag?!





1 kommentar:

  1. Hehehe, kjenner meg godt igjen her:). Hadde en kjempeliste jeg også, men det er vel ikke for mye som er blitt strøket av den ennå... Kanskje det blir gjort før jul??? :)

    SvarSlett