tirsdag 13. juli 2010

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Jeg har vandret endel i bloggverdenen tidligere, som en del av diverse hobbyprosjekter jeg har drevet med, men denne bloggen er min. Min, min og bare min.



* En blogg om alt og ingenting.


* Om små gleder og gode stunder- og bekymringer og frustrasjoner.


* Om tidsklemma og prioriteringer- og utfordringer i en småbarnsfamilie.


* Om reising med og uten barn.


* Om bøker og litteratur for barn og voksne.


* Om konserter, teater og opplevelser for barn og voksne.


* Om mine mindre vellykkede forsøk på å lage en god søndagsmiddag.


* Eller bare litt om ingenting.


Jeg gleder meg!

1 kommentar:

  1. Hei, snuppa:) Denne bloggen blir garantert koselig!

    Kameraet kom i går og jeg har allerede tatt over hundre bilder! *fnis* Har savnet et godt kamera altså. Det var så ille at jeg ikke gadd å ta bilder av ungene, for det ble jo bare drit alikevel... Men nå er jeg helt gæærn etter å knipse av de. Tipper de er lei av meg i løpet av dagen!

    Ha en fin dag, herlige du!

    SvarSlett