torsdag 15. juli 2010

Eventyrøya

I mangel på gode bilder fra årets regnsommer (samt som et resultat av at linsa på kamera mitt er ødelagt) gikk jeg igjennom bilder fra en roadtrip vi hadde i august i fjor.
Er det ikke vakkert?







Men, nå er det opphold og noen deilige stråler med sol som titter inn stuevinduet her, så kanskje det snur nå. Ungene er hjemme fra barnehagen idag og vi bare koser oss. Skal pakke med matpakke og juice i sekken, og dra til en stor lekeplass i sentrum. Det er alltid stas, med eller uten regntøy!
Apropos regntøy og regnvær (dette er iferd med å bli en værblogg....) så trenger jeg nye støvler. Kule, fargerike og ikke dyre. Noen som vet om et sted med greit utvalg?






2 kommentarer:

  1. Flotte bilder!

    I dag er det varmt her faktisk. Litt sol innimellom, men for meg er det nesten viktigere at det er varmt i lufta.

    Håper dagen på lekeplassen blir flott.

    Heidi

    SvarSlett
  2. Halla:)

    Du ba meg jo om å ta med sola;) Og jammen tror jeg vi fikk til det, for dagen vi dro, ble det sol i nord og regnet høljet ned hjemme! *fnis*

    Vakre bilder! Jeg tar sånne om dagen, jeg og... Det er nydelig her oppe.

    Ang. regntøy og støvler har jeg vel bare kommet over dyre ting, når det kommer til sånt som er fint hvert fall. NoaNoa har en lekker regnfrakk i lilla med små hvite prikker, den er så fin og koster 899,- Ikke alltid det passer i trebarnsøkonomien...
    Har ikke Viking fine støvler, da? Aner ikke hva de koster, men...

    Nå skal jeg ta kvelden:) Natta!

    SvarSlett