onsdag 21. juli 2010

Morgenstund!

Onsdagsmorgen og et ørlite solgløtt hjelper på humøret.
Har akkurat hatt en koselig morgenkaffe-stund med min mann og en venn av oss som er her for å hjelpe til med noe utbygging vi driver med på huset. Utrolig hvordan været kan påvirke humøret altså...

Jeg gikk igang med ryddesjau igår, og har begynt en omorganisering av hele huset egentlig. Ungene bytter soverom, kjellerstua blir lekerom, lekerommet blir kontor og vårt soverom blir ikke lenger et oppbevaringssted for alt vi ikke vet hvor vi skal gjøre av. Sistnevnte er forøvrig det jeg liker best med hele denne omorganiseringa. Soverommet vårt har en tendens til å fylles opp av alt mulig vi ikke vet hvor vi skal lagre, og det er direkte utrivelig å komme inn dit i perioder. Det blir liksom det absolutt siste rommet jeg prioriterer å rydde, og innen jeg kommer dit, er jeg vanligvis så lei at jeg ikke orker mer.

Vel, nå er jeg ihvertfall igang. Teller på knappene for hvorvidt jeg skal ta frem malekostene også, men da tror jeg mannen setter ned foten. Det er strengt tatt ikke behov, sånn egentlig.. Men, nye persienner og gardiner skal jeg ihvertfall ha.

Det er jaggu meg godt med ferie altså.

Foto: HedFoto
Ha en super dag!

1 kommentar:

  1. hihi, du dkriver bra!! Her i huset er visst jeg rotekoppen... ifølge min mann! Han roter visst aldri han! Skal ikke si at jeg er den mest ryddige altså, men er ikke den mest rotete heller! Og er så absolutt ikke alene om å legge ting fra meg overalt her.... Vi skal jo bygge hus hjemme vi, så håper å få til et lurt system for alt rot man ikke vil kaste... så alltid kjekt å høre hvordan andre gjør det og hva som funker/ikke funker! Kanskje vi slipper å gå i alle feller som er ved nye hus! Ha en flott dag!

    SvarSlett