mandag 26. juli 2010

Noen er smartere enn andre!

Jeg er bare så utrolig glad for at noen, deriblant Aleksander Fleming (om jeg ikke husker feil), var smarte nok til å finne opp dette her.

Ja, det er penicillinet.
Etter noen dager med litt sår hals og lett feber, våknet jeg natt til søndag og følte meg elendig. Fikk time til legen på formiddagen og konstatert streptokokker i halsen. Ikke første gang, så jeg var ikke veldig overrasket. Men fy så elendig man føler seg. Høy feber, muskel/leddsmerter og så selve halsen da. Jeg har en revmatisk sykdom som forverres av slike infeksjoner, så det er nok mye derfor jeg føler meg så gåen, men heldigvis går det seg til.

Medisinen gjør underverker, så i løpet av noen dager er jeg nok på topp igjen.
Jeg er bare så glad for at jeg ikke levde for 100 år siden.....

Ha en god dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar